Servicii SSM:

 

Echipa Ajutor Juridic are cele mai inovatoare si inteligente metode prin care sa poata preveni la timp un accident de munca sau o imbolnavire profesionala. 

Este foarte important sa ne amintim ca securitatea neadecvata si sanatatea precara la locul de munca presupune o  cheltuiala foarte mare. 

Daca se produce un accident de munca toata lumea are de suferit si tot odata si de pierdutdaca ne uitam la studiile de caz releva faptul ca buna gestionare a SSM intr-o  companie este corelata cu o imbunatatire a performantei si a rentabilitatii. 

Daca ne uitam la tarile cu sisteme precare de Securitate si sanitate la locul de munca folosesc resurse pretioase pentru tratarea unor accidente si boli care pot sa fie evitate inca de la inceput fara sa se poata produca. 

Echipa Ajutor Juridic pune la dispozitie acest serviciu de SSM (sanatate si securitate in munca), pentru toate domenile de activitate. 

 

Servicile oferite de noi:

  1. Identificarea si semnalizarea pericolelor;
  2. Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale;
  3. Elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii si situatii de urgenta;
  4. Intocmirea tematicilor de instruire;
  5. Instruirea, testarea si consemnarea fiselor individuale de instruire pentru toti salariatii beneficiarului;
  6. Instruirea conducatorilor locurilor de munca;
  7. Inspectii periodice;
  8. Intocmirea raportului de expertiza cu privire la starea securitatii si sanatatii muncii si situatiilor pentru toate locurile de munca care apartin beneficiarului;
  9. Elaborarea Normativului propriu pentru acordarea echipamentului individual de protectie;
  10. Autorizarea interna a meseriilor cu riscuri ridicate de accidentare;
  11. Elaborarea sau actualizarea, dupa caz, a documentelor prin care se stabilesc atributii si raspunderi din punct de vedere SSM (Contractul colectiv de munca, contractele individuale de munca, decizii interne, Regulamentul intern, fisa postului, etc.);
  12. Asistenta tehnica cu ocazia controalelor efectuate de catre inspectorii de protectia muncii si inspectorii pentru situatii de urgenta;
  13. Asistenta la sedintele Comitetului de securitate si sanatate in munca;
  14. Asistenta tehnica in vederea realizarii masurilor dispuse cu ocazia controalelor efectuate de catre Inspectoratul Teritorial de munca sau Inspectoratul pentru situatii de urgenta;
  15. Elaborare alte documente de specialitate, dupa caz;
  16. Intocmirea Planului de evacuare, planificarea exercitiilor de evacuare;
  17. Organizare de cursuri, instruiri, aplicatii practice, privind acordarea primului ajutor;

 

Pentru mai multe detalii legate de serviciile noastre de securitate in munca si pentru a primi o oferta personalizata, contacteaza-ne acum.

Deservim companii din Cluj, Maramures, Bistrita-Nasaud, Salaj, Satu-Mare.